Kuvassa Levin huipulla elokuussa 2024, matkalla Tromssaan

Tervetuloa kotisivuillemme! Ne ovat vielä keskeneräiset ja rakentuvat pikkuhiljaa, löydät meidät myös sosiaalisen median puolelta Facebookista Kennel Aarnihuiskun.
Kennelnimen takana olen minä, Pauliina Styrman. 50 + ja koiriin hurahtanut.
Olen käynyt kasvattajan peruskurssin ja saanut FCI hyväksytyn kennelnimen Aarnihuiskun helmikuussa 2025. Pentuja ei vielä veljeksille ole suunnitteilla mutta toiveissa tulevaisuudessa. Olen myös jäsenenä Suomen Japaninpystykorvayhdistys ry:ssä ja tällä hetkellä hallituksessa puheenjohtajana.
